- Handmatige processen automatiseren en vervangen door digitale processen
- Het aanpassen van de IT-omgeving aan de Sales-Cash Flow (bedrijfsprocessen)
- Ontwikkeling van nieuwe digitale producten of diensten
- Het implementeren van nieuwe digitale bedrijfsmodellen
- Gegevens en analyses gebruiken om beter geïnformeerde zakelijke beslissingen te nemen (Business Intelligence)
- Verbetering van de klantervaring door het gebruik van digitale kanalen
- Interne samenwerking en communicatie verbeteren door het gebruik van digitale hulpmiddelen (bv interne portal)
Digitale transformatie kan bedrijven veel voordelen opleveren, zoals verhoogde efficiëntie, kostenbesparingen, verbeterde klantervaringen en de mogelijkheid om nieuwe inkomstenbronnen te creëren. Het vergt echter ook een aanzienlijke investering in technologie en vereist vaak organisatorische veranderingen om het potentieel van digitale technologieën volledig te realiseren. Voorbereiding is essentieel, en die gebeurt net buiten het IT-luik: wat zijn de praktische, functionele noden van de organisatie? In hoeverre kan daar verbetering in gebracht worden door een digitaal transformatie-project? En wanneer stoppen we, maw gaan we niet te ver? Hiervoor maak je best gebruik van een onafhankelijk organisatie-expert, teneinde sterk, met kennis van zaken én met de meest toegevoegde waarde voor de organisatie, de technische beslissingen te nemen.
Opgelet: alle informatie op deze website is informatief. Elke organisatie is uniek en verdient een eigen aanpak. Op geen enkele wijze kan Thenable verantwoordelijk gesteld worden voor oneigenlijk gebruik of resultaten die voortvloeien uit een verkeerde uitvoering. We hopen van harte dat je wat extra informatie hebt en delen graag onze kennis daarvoor!
Bedankt om voor het vele werk van onze medewerkers het copyright van deze teksten te respecteren.